Ofrivilligt blogguppehåll

Ja det här var ju inte tanken. Jag skrev faktiskt ett galet långt inlägg i söndags men när jag sen skulle publicera det visade det sig att det tagit för lång tid mellan styckena att bara en fjärdedel ville komma med. Suck..

Var ju ute i lördags och hade galet roligt. Jag och Raffe staack hem vid fyra efter en grym krogrunda. Dock gillade jag inte riktigt att det slutade på cantina tillsammans med en drös 45+are...
Dagen efter var ju inte riktigt lika rolig men klockan nio släpade jag mig upp för att åka ut till Väla och möta Marlene.
Käkade frukost och pratade en massa. Så skönt att prata med henne som känt mig sen jag var 5 år, vet hur jag fungerar och har likadan bakgrund och har samma familjeförhållanden. Är det någon som förstår mig är det hon (och Tilde så klart). Det är något speciellt med barndomsvänner. Hur nära man än kommer vänner på senare år så förstår dem inte en helt och hållet för dem känner inte till bakgrunden.
In en runda på IKEA där jag hittade en massa fina lådor till min klädkammare och även lite julpynt :P
När jag kom hem röjde jag undan i klädkammaren och packade ner allt i mina lådor. Ni anar inte hur mkt plats som skapades nu när allt är nerpackat och stapelbart! Nu har jag mer plats över och vet inte riktigt vad jag ska ha där ens...
På kvällen kom pizzasuget... Dock orkade jag inte gå ut i det tråkiga vädret så det fick blev hemkörning. Googlade på vilka som har det och hittade
www.onlinepizza.se helt galet bra! Man väljer mellan två pizzerior i stan och kan sen klicka på en logga där man komponerar sin egen pizza! Så det blev en med fläskfilé, champinjoner, ananas och vitlök och en med köttfärs, lök, vitlök, champinjoner, ananas och tacokrydda. 30 minuter senare var dem här med mina pizzor. Lika bra att ta två och frysa in/ha något till Filip när han kommer.

Igår när jag vaknade åkte jag ut till mamma och pappa. Nervositeten var ju ett faktum och mamma sprang runt och trippelkollade allt. Ställde BMW:n i garaget och sen åkte vi in till stan där jag lämnade dem på parongen till tåget till Kastrup. Mamma och pappa skulle ju äntligen till Sydafrika :)
Tog familjebilen till Bårslövs kattpensionat där Molly just nu bor och lämnade lite papper och en klöspelare. Hem och duscha och småfixa och sen jobb.
Och ja förra måndagen hade jag bara två ätande på hela kvällen. Igår kanske 35... Satt i skiten som fan...
När jag kom hem väntade dock Filip här i soffan. Med 10 röda rosor för att fira vår 6-månaders dag som inföll efter 00.00 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback