Pigg o vaken

Ja nu har man gått upp vid åtta tre dagar i rad och man vaknar utvilad varje morgon. Märks att man behöver rutiner för att sömnen ska göra sitt.
Vaknade och tog en mysig dusch. Ska strax slänga ihop mig en svampomelett för att sen börja göra mig redo för jobb.
Vädret ute lockar ju verkligen till en promenad dit iaf :)
Det är helt galet va lite snö kan göra. Alla kontraster och det blir så mkt vackrare. Det är nästan så jag vill ut och fotografera och bevara allt tills julen kommer och snön är borta :P
Eller man kanske får lite snö till jul?
Ja en sak är bestämt iaf. Jag och Löfvall ska göra allt för att få julstämning och jag tror nog att jag ska göra minst en sak varje dag som leder till det.
Igår bakade jag havrekakor och så kom ju snön som sagt :)
Idag vet jag inte vad dt ska tänkas bli. Lite värmande glögg innan jobb kanske??

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt rätt, julstämning ska man skapa själv!!



ha en underbar dag!!!

Postat av: Anonym

Hej, vilken fantastiskt fin blogg du har.

2008-11-22 @ 15:56:30
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Johanna

Väldigt fin blogg!

2008-11-22 @ 21:04:04
URL: http://supersillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback