Seg tisdag

Ja man var ju inte allt för pigg imorse när man vaknade...
Gick ner till jobb och tackade mina goa tjocka pälskädda stövlar och min nya mössa för all värme de gav mig :)
Har ju letat länge efter en mössa och hade en massa tur som hittade en på Cubus när jag och älsklingen var där igår.
Sen har jag jobbat hela dagen och humöret har varit rätt blandat. Men det var rätt bra när det var dax att gå hem.
Var trött och hade ont i foten så det fick bli taxi hem.

Skulle egentligen ha myskväll med Emelie ikväll men det blev inte. Så ist ska jag gosa mig ner i soffan med duntäcke och julmust.

Har funderat på det här med adventsstjärnor och adventsljusstakar... Är det okej att plocka fram dem nu? Det känns lite tidigt men julskyltningen på Råå har ju redan varit och det är snart december...

Kommentarer
Postat av: Carina

När jag och Boris varit ute och promenixat så har vi sett flera villor som börjat smått. Iaf stjärnor har jag sett. Du kan nog börja.. Jag börjar på lördag, ska bli mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback