Tick tack ticka tack

Gud va tiden rusar iväg ibland. Gick upp tidigt för att jag tänkte försöka slänga ihop några kakor innan jag skulle träffa Carina... Det har inte blivit av kan jag säga :P
Jag har ist kollat på Desperate Housewifes och Ugly Betty. Sen har jag tvättat håret, bytat kläder tre gånger... och sminkat mig. Noppade ögonbryrnen också vilket är ett rent helvete enligt mig. Svär och blir tårögd. Det är något konstigt med mitt ansikte, det är onormalt känsligt. Blir tårögd och får fruktansvärt ont i hela ansiktet när dem klämmer pormaskar på ansiktsbehandlingar. Speciellt i pannan där det inte är något direkt fett under som isolerar smärtan. Svårt att förklara men det känns verkligen i hela huvudet och ilar genom skallbenet....
Dock hade jag behövt sticka iväg på en sånn behandling snart igen.

Nä nu ska jag försöka städa undan lite här innan min dejt med Carina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback