Gomorron!

Nu har man varit vaken i 45 minuter. Ska snart iväg till fru doktor och sen hem igen. Blir väll frukost med Filip innan han ska iväg och klippa sig. Hans hår växer som ogräs... Får nog bli en tur till gymmet också idag. Helgen och gårdagen var inte särskilt hälsosam. Men det behövs sådana dagar ibland :) Det får man bara åtgärda genom att röra lite på sig. Köper inte riktigt det här med att bara äta meganyttigt. Man måste faktiskt njuta också. Och hur många har ni sett som har njutit i "Du är vad du äter" när hon trycker i dem en vitlöks och vitkålssmoothie?
Nej lagom är bäst och bara man har en balans så är det okej. Den här balansen saknar jag iofs en hel del när jag jobbar. I lördags så åt jag en clementin på morgonen och hade sen inte tid att äta förrän klockan sju på kvällen :S
Blev 200 g entrecote med bea :P Inte alls fel kan jag säga...
Ja frågan är vad man ska äta för gott ikväll. Får bli något lite nyttigare. Vad vet jag inte än. Beror lite på om Filip ska vara här ikväll eller inte.
Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Carina

Mja.. du kan ju alltid bjuda hem mig och magnus till en festmiddag? ;D

Postat av: Carina

Jo.. det där med havtornsbär är jag medveten om. Dock har jag aldrig sett vart manhittar dem. Har du några förslag?

2008-10-15 @ 21:33:46
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback