Höststädning

Igår blev det en mysig höstrunda med mamma på stan. Mitt nya inre och yttre behövde lite gott och blandat så det blev både påsar från apoteket och naturapoteket och från strapatz, MQ och Body Shop.
Blev lite grejer till magen och saker för mina snarkningar på apoteket. Ja Filip hävdar ju att jag snarkar och det kanske kanske kanske ligger någon liten sanning i det. Så jag köpte något skum man spreyar ner i halsen för att dämpa vibrationerna. Återstår att se om det fungerar.
Sen till body shop där jag köpte en sjukt mysig borste. Torrborstning får ju igång blodcirkulationen och man känner sig piggare och fräschare. Blev också en liten trio body butter. Blev lite beslutsångest över vilken jag skulle välja så då var det ett bra alternativ. Blev även en fotmask, duschcreme, handkräm och lite smått och gott.
MQ hade en massa fint! Blev en svart kort kavaj jag kollat in tidigare, ett par svarta vantar, en lång stickad grå tröja, en  "lusekoftig" blå/vit kofta från bondelid och en lång svart kofta med en massa knappar.
Bort till Strapatz där mamma också hittade lite kläder :) Jag föll för en urgo kortärmad oversized polotröja och två par jeans. Jeansen var tur att jag hittade för det dök upp en dum maska i strumpbyxorna jag hade på mig. Så det blev på med jeansen direkt.
Hum blev visst en foundation och mascara också... Blev en massa massa kassar helt enkelt...

Så idag börjar höststädningen :) Ansiktsmask, fotbad och massa välmående.
Tack för era rara kommentarer om att jag inte behöver det. Ja jag må se sund ut men jag måste börja dricka mer vatten. Dricker max en halv liter om dagen nämnligen. Och min kost borde ses över lite. Men tack ändå :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Jo. Vatten är aldrig fel. Men jag är precis som du, utkass på att dricka det. Men jag har överlevt än så länge :)



Vad roligt att du hittade så mkt att shoppa. Oftast gör man ju inte det. Hittade själv en kofta på MQ för ngn dag sedan. Men jag ska försöka hålla i pengarna lite (haha ja, right) satsa på inredning ist kanske? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback