Knack knack FedEx här!

Yei mitt paket från Abercromie & Fitch kom idag! Beställde en tjock go hoodtröja till mig och en överraskning till Filip. Det är ju trotts allt hans favoritmärke så jag var ju tvungen att köpa något till honom också när jag ändå beställde :P Samtidigt som jag ville att det skulle bli en överraskning och därför inte kunde fråga om han ville ha något...
Ja det stod iaf att paketet skulle komma på tisdag. Antog att det hamnar väll på posten som alla paket som kommit från Asos. Men icke... Ringde från dolt nummer precis och jag suckade och funderade på om jag skulle svara eller inte. Det brukar ju antingen vara någon dryg säljare eller nån elektriker eller nått som vill att jag ska öppna porten. Mycket riktigt var det från porttelefonen det ringde. Dock var det FedEx med ett paket till Eva Hansson. Där stod jag i badrummet, precis utkommen ur duschen med handduk runt håret och min prickiga VS-morgonrock... Ehh ja jag ska bara klä på mig (lät bra? eller inte...).

Nej nu ska jag fixa frillan, käka frulle och sen iväg och jobba :)



Kommentarer
Postat av: Caroline

När ska vi få se en bild på dig och filip tillsammans? =)

2008-10-11 @ 12:22:24
Postat av: John

Du släppte väl åtminstone in den stackars budkillen innan du fixade håret hoppas jag? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback