Mums fillibabba!

Nu har precis mamma och mina "mostrar" varit här. Blev en gubbröra till förrätt. Till varmrätt blev det halstrad marulk med trattkantareller, grön sparris, stenbitsrom och smöremulltion. Gott blev det också :)

Fick en superfin ljuslykta av "moster" Birgitta. Funkar riktigt bra i mitt vardagsrum. Sen blev det två askar choklad från "moster" Kerstin :) Så nu sitter man i soffan med en ask noblesse och en toffifee. Man skulle ju kunna ha det sämre ;)
Inte nog med det så kommer älsklingen efter jobb ikväll också. Helt underbart. Som jag saknar honom när han inte är här. Men han behöver knappast mer beröm och komplimanger här för det har han fått så det räcker och blir över ;)
Bara ni vet att jag har världens roligaste, smartaste, snyggaste, charmigaste och sexigaste pojkvän så är det lugnt :P

Helt galet va kär man kan vara!

Kommentarer
Postat av: Carina

Åh gubbaröra.. så gott! Hm.. kärleken är undebar! Sambotider snart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback