När man inte orkar bry sig och komma på något att göra...

... Då är det ju bra att man vet att man ska stå hela dagen på jobb från klockan nio på morgonen :P
Hehe ja riktigt så illa var det kanske inte ;) Jag hade det rätt okej och mådde bra imorse när jag gick upp.
Det rullade på rätt bra på jobb idag. Lite lugnt på kvällen men lunchen gick undan.
Mamma och mina "mostrar" (fruar till mina morbrödrar) ska på bio imorgon och hon frågade mig om ett ställe dem kunde äta på i närheten av bion innan klockan 18.00... Ja hemma hos mig kanske? Finns inget bättre alternativ. Så imorgon får man visst gäster :)
Så imorgon ska man först träna klockan 10.00 sen handla, tvätta/städa bilen och sen laga en massa mat. Köpte dock med mig marulk från jobb så så mkt fix är det inte direkt.
Nä nu orkar jag inte skriva mer :P Hörs imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback