Önskelista

Ja jag har redan börjat klura ut vad jag ska skriva upp på min önskelista till jul :)

1. Hemmabiosystem (man ska alltid dra till med något dyrt direkt så verkar det andra överkomligt)
2. Ett berlockarmband som jag kan köpa söta berlocker till. Love it!
3. En stereo till köket. Tystnaden där är avskyvärd.
4. Ett par söta svarta skor. Som jag kallar dockskor :) (se bild)
5. One Earth halsband silver från House of Natalia som alla snackat om
6. En ny extern hårddisk. Den andra är full :(
7. En ny digitalkamera. Min gammla är snart antik...
Så ser det ut än så länge... Lär fyllas på något mer :)


Kommentarer
Postat av: Carina

1. Ni får gärna vara hundvakt. Säg bara till när ni är lediga och Boris står utanför dörren och knackar. Eftersom det är Filip som vill vara hundvakt mest är det han som får plcoka upp bajset och gå ut när det regnar.



2. Köpte en väst på H&M idag, men ska kika in den på vero moda imorgon. Man kan aldrig ha för mkt?



3. Japp. det är frakten som skrämmer mig. Men tänk så passar det itne så bra. Vad jobbigt allt blir då. Men vi kan säkerligen göra en beställning tillsammans om du också hittar några fynd.



4. Vart är bilden på sängen??? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback