Tisdag

Humör: Än så länge är det på topp
Gjort: Plattångat håret och syncat mina iPod's
Planer: Ska träna, på massage och sen sola var det tänkt. (resten står ju där nere...)

Ser på: Min tvätt som hänger här i vardagsrummet

Lyssnar på: Absolute Dance 2008 eller nått tror jag skivan heter... Behövs för att få upp pulsen
Läser: Ingenting....

Dricker: Kaffe

Äter: Har inte ätit frukost... Borde försöka få i mig något innan träningen men är lite tight inpå...

Bästa: Att jag och Filip får en heldag tillsammans på torsdag om han nu får ledig då :)
Sämsta: Än så länge känns det som att jag ser positivt på allt idag så jag vill inte försöka tänka ut något negativt :P
Väder: Solen tittar fram och det får bli solbrillor i bilen om jag ska se någonting


Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas du får en underbar dag. Har varit ute med Boris en sväng, underbart väder! Tyvärr jobbar jag hela jäkla dagen.. men njut du.. för oss båda =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback