Fröken flitig

Jag har varit vaken i 2 timmar. Jag har varit och tränat och solat och nu sitter jag med 3 knäckemackor med västerbottenost, en liten yoggi blåbär, tropicana äpplejuice och ett royal gala äpple.
Sen ska jag hoppa in i duschen, städa, stryka och sortera.

Mycket som ska hinnas med men det löser sig nog :)
Filip jobbar natt så det är mkt egotid. När vi båda är lediga samtidigt vill man ju inte alltid göra sånna saker som tvätta och städa. Det är ju trotts allt inte så ofta vi är lediga samtidigt :/
Saknar honom när man ska gå och lägga sig... Jaja nästa vecka har vi båda semester och ska ha massvis med kvalitétstid :)

Ha det så bra idag allihopa!

Ps. Hur ska man göra för att bli förlåten av någon? Man har bett om ursäkt tusen gånger och försöker hela tiden påminna om hur bra det var innan men inget verkar fungera :(

Kommentarer
Postat av: Carina

Vi ska bara se Magnus Betnér. Magnus gillar honom så jag tyckte att det kunde vara en kul överraskning. Kommer nog bli bra. Själv pikar jag om en cykel får se om han köper en .. höhö.



Har man bett om ursäkt och verkligen försökt visa att man ångrar sig så tycker jag inte att du ska göra mer. Utan förklara för personen i fråga vad hon/han vill att du ska göra. Vet hon inte så säg att du gjort allt du kan och nu är det upp till henne att höra av sig när hon känner sig redo. Tror du inte det hade fungerat?



Ringer din frisör idag. Hoppas dom inte har lång väntetid för då är det kört =/

Postat av: Carina

Frisören bokad.. yay!

2008-09-04 @ 10:51:25
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback