Hjärtat!

Igår hade jag världens underbaraste kväll. Jag gjorde inget speciellt sådär men jag tillbringade den precis så som jag tycker är bäst, tillsammans med Filip i soffan.
Han hade jobbat förmiddagen och tog en nap hemma hos mig. Sen åt vi Kyckling med mango chutney och ris. Det är vår specialare och det bestämdes att om vi skulle få för oss att öppna en krog tillsammans måste den rätten vara med :P
Sen gosade vi ner oss i soffan och bara myste. Finns ingen mysigare människa än honom.
När det var dax för sängen bjöd jag på ryggmassage som tack för att han hade hämtat mig på söndagen :)
Vaknade under natten av en fruktansvärd mardröm. Och då var det bara att krypa närmre honom och så var man trygg igen.
Som jag saknar honom när han inte ligger här i soffan när jag kommer hem på kvällen. Skulle kunna döda för att se hans leende och glada ögon.

Kommentarer
Postat av: John

Bli krögare you guys, jag bangar aldrig VIP-bord :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback