Skogspromenad

Idag fick jag som jag ville och vi åkte ut till Kullaberg för att gå en runda :)
På vägen dit tog vi dem mysiga vägarna längs havet ist för 111:an och jag var hur glad som helst. Stannade till i Lerberget och åt våra baguetter från Ebbas. Jag orkade halva och var lite smått illamående efteråt. Ut till Björkeröd och började traska uppåt. Min kondition utmanades och när vi skulle välja mellan en smalare stig och en bred fin så valde vi självklart den smala... Vilket visade sig bli en kuperad stig brant stig som inte var anpassad efter våra sneakers. Men Filip var lycklig och då var jag det också :)
Långt om länge kom vi upp till Håkull som tydligen är Kullabergs högsta punkt. Helt underbar utsikt. Tuggade lite på min gigantiska chokladdröm från Ebbas lite då och då. Sen kom vi ner efter lite kämpande och tog dem bredare stigarna bort till bilen.
Åkte hem till Filip och fikade och bestämde att det blir grillning imorron. Inte alls fel :)

Så nu ser schemat ut som följer:
Fredag:
09.00 Träning
10.30 Handla på Maxi på vägen hem
11.00 Slänga ihop lite käk till lördag
15.00 Träffa Carina utanför Fahlmans
18.00 Grilla i Lerberget

Lördag:
09.00 Träning
10.30 Avsluta eventuella saker till kräftskivan
Sen är det kräftskiva på okänd plats med Filips bror och hans tjej.

Söndag:
Eventuellt lite bakis....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback