Trotts ledighet...

Ja man var ju ledig i onsdags. Och vad gjorde man då? Ja inte mkt faktiskt... Städade iofs hela lägenheten men det var inget farligt projekt. Mkt plocka undan bara... Sen lagade jag en massa mat. Blev ribs, ceasardressing+sallad, västerbottenostpaj... Ja hela kylen var full sen iaf.
Sen kom Filip och Mats (svärfar) och vi åkte ut till Väla. Jag hämtade ut min mobil som varit på lagning. Visade sig att dem inte hade hittat något fel så det var tydligen bara inbillning från mitt håll... grrr... Blev lite butter.
Sen gick vi bort till Telia och skulle köpa en iPhone till min älskling. Fanns bara vit kvar men skulle finnas svart i stan. Så tjugo i sex hoppade vi snabbt in i bilen allihopa och körde ner till stan igen. Och där fanns 1 svart kvar och den rök där :P Själv köpte jag ett minneskort till telefonen för att försöka rycka upp mig. Hade kunnat döda för en iPhone vilket Filip vet och därför retas lite :P
Men jag får väll vara glad för hans skull antar jag...

Igår stack man till jobb vid tolv. Skulle hjälpa Raffe med den nya menyn och alla timmar är välkommna.
Jobbade till fem och rusade hem till Filip. Blev ribs, bakad potatis och en massa mys.
Stackaren jobbar förmiddag denna veckan så han gick upp fem imorse och stack till jobb.
Själv åkte jag och tränade vid åtta och sen till Väla där jag hittade en massa fynd. Helt galet :)

Nej nu ska jag städa undan i köket och sen iväg och jobba. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Carina

Haha! Eva är lite speciell. Vi gillar henne men hon lyssnar absolut inte på ngn och hon vet bäst, fast egentligen vet hon inte ett skit ;) Vad diskuterade ni? =)

Postat av: Carina

Tack tack... Det var fan på tiden. =) Lovade mig själv att städa lägenheten klinisk ren om jag klarade uppkörningen. Happ.. spännande dag jag har framför mig då! Hoppas allt är bra med dig! Många kramar

2008-09-22 @ 15:46:58
URL: http://carinan.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Vad kul med personalfest!! o vilket långt inlägg:)!! kram

2008-09-23 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback