Det man inte har i benen får man ha i huvudet

Igår var det full rulle på jobb. Sprang runt runt kändes det som :P
Efter att ha pustat ut så knöt jag conversen, låste upp cyklen och rullade iväg till gymmet.
Körde rätt så tufft och fick lite nya övningar och instruktioner för att nå toppformen fram till sommaren :)
När jag kom hem gjorde jag svamprisotto med timjanköttbullar. Mums!
Det blev lite städande och tvättade håret. Sen i säng.

Upp klockan sex imorse och skulle ner på gymmet. Käkade frukost och sminkade först. När jag skulle byta om upptäckte jag att jag hade glömt tröja att träna i.... Fan...
Så jag fick vackert gå hem igen.
Ska jobba mellan 9.00 och 17.00 idag. Sen ska jag en sväng till Väla med mamma. Efter det blir det åter igen gymmet :P Sen hem och äta och plocka undan tvätten när sen Filip kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback