Helgen

Idag jobbar man för fullt. Ja vi lär ju ha så galet mkt att man har lust att slita av sig håret...
När jag slutat ska jag köra ut till Filip där det ska grillas och mysas. Kommer bli tidigt i säng iom att Filip ska upp klockan fem. O jag är ju också uppe rätt tidigt så jag lär väll inte vara piggare :P

Imorron blir det träning, tvättning, lite brödbak och lite västerbottenostpajer innan jag ska ut till mamma och pappa.
Filip kommer också så småningom och då blir det en god vårig middag med sparris, jordgubbar och massa andra goa grejer :)
Sen åker jag och Filip ut till honom och sover där.

Måndagen kommer bjuda på mys med pojkvännen och sen ska jag ut till mamma och pappa igen och putsa lite på bilen. Då blir det middag med svensk (växthusodlad) nypotatis! Åhh I LOVE IT! :) Dock är Filip inte förtjust i det av någon outgrundlig anledning :S

Har efter gårdagens solande (ja jag låg ute i linne, jeans och filt :P) lite bränna på kinder och hals blivit lite lätt röda... Vilket förhoppningsvis går över till brunt? Ja i år ska vi ju försöka nå toppform inför sommaren. Tränar 5 gånger i veckan nu och ska fixa bränna innan sommaren är över! Maten ska ses över och det blir mer nogrant med frukost. Ja det känns lovande när jag ligger här hemma och krälar runt på min pilatesboll :)

Kommentarer
Postat av: Carina

WHat? Gillar inte nypotatis?? Det är det enda som är bra med den svenska "sommaren" juu! Han är galen! :P

Postat av: Carina

Btw.. Nu är du medveten om att jag ska bli en kakpolis på jobb, har man sagt att man ska äta nyttigt så vakar jag som en hök! No more cake for U Missy!

2009-04-11 @ 08:12:06
URL: http://carinan.blogg.se/
Postat av: SandraL

gott!!! så ska de låta! sommaren here we come.

2009-04-11 @ 15:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback