Kan inte bli bättre! :D

Ja idag har verkligen varit en toppendag!

Upp halv sex efter att ha ställt om larmet en halvtimme tidigare :P
Frukosten var aningen spartansk och bestod av ett glas juice och ett äpple...
Sminka, duscha och småfix och sen traska ner till jobb. Ja håll i hatten men jag gick faktiskt ner idag! :P
Väl på jobb blev det en massa att göra och tiden rusade iväg.
När jag slutade mötte jag Löfvall utanför och vi gick runt och kikade lite i jakt på kläder till henne. Magen började kurra och det slutade på Bara vara. Beställde en gös som tyvärr var slut och hade ersatts med marulk! Attans! ;) Eller inte :P
Sandra mumsade på chokladkaka vilket jag också blev sugen på så det fick bli en sånn till efterrätt :P
Gick ner på PC Doktorn och där blev det till slut en ny laptop och word till den :D Yeeii jag som skrikit i månader åt den andra gamla vars högtalare slutat fungera...
Gick en runda till på stan, sa hej då till Sandra och gick sen ner igen till PC Doktorn och hämtade mina grejer. Funderade på att ta bussen upp med det tunga paketet men hade väll precis missat den och orkade inte väntra. Så jag släpade mig hemåt. Samtidigt som jag konstaterade att det är alldeles för varmt nu med vinterjackan...
När jag kom hem packade jag upp datorn och satte igång The F-word. Slumrade till en runda i soffan.
Vaknade och packade ner träningskläderna. Mötte återigen Sandra och gick ner till gymmet. Tränade som sjutton och var helt slut när det var dax att gå hem. Magen kurrade sjukt mkt så det fick bli en korv på vägen. Däckade i soffan och kollade på halv åtta hos mig. Nu ska det bli en massa diskande och sen lite middag.

Underbar dag :)

Imorron: 11.30-17.30 jobba -> hem till Filip och grilla och sova över där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback