Picknick på kullabygden

Snart ska jag och Filip iväg på picknick. Blir grillspett, potatissallad, sallad och foccacia. Mums :)
Vet inte riktigt vart vi ska men det lutar väll åt Mölle eller något åt det hållet. Solen skiner iaf och det är riktigt varmt och gott :)
Sen ska jag förbereda lite inför mogondagen. Blir grilla här ute i Lerberget och kanske sen ner på stranden. Tyvärr blir det ju inga majbål här nere i NV Skåne pga det fina vädret :/ Både bra och dåligt. Det har ju varit superhärligt med det fina vädret men det är ju så mysigt med majbrasor...

Snart fyller man 24 :) Och lilla Löfvall också ;) Hon är ju dock en vecka före mig. Så vad ska man önska sig i år då? Har ju allt jag behöver och kan önska mig :) Världens bästa familj och vänner!

Men en digital systemkamera hade inte varit fel.....

Sen fyller Filip 25 i sommar och då ska det bli fest här ute :)
Nej nu ska picknicken packas ner och vi ska åka iväg och mysa ute i solen!


Ps. Fortsättning på Londonbilderna kommer när jag orkar ta itu med det. Dvs inte just nu :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gud vi börjar bli gamla nu;)



ses snart!!



KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback