Röd är också en färg...

Fick i mig frukost och åkte bort till solariumet. Måste ju grunda med lite bränna inför sommaren. Stod och skulle bestämma hur länge jag skulle sola. Äsch jag har ju ändå aldrig bränt mig i ett solarium tänkte jag och la i för 10 min som var det längsta. Gick in och ställde mig i solariumet, ja det var ett sånt man står upp i, och efter tio minuter var de klart. Såg inte någon större skillnad när jag kom ut men det brukar man ju inte göra.
Åkte hem till mamma och pappa där jag tänkte lägga mig på uteplatsen och sola. Men nja det blåste lite väl mkt idag så jag valde att fixa med bilen ist. Tvättade den och torkade av den för att sedan vaxa den. Lite jobb men det var det värt. Måtte den nu hålla sig fin ett par dagar iaf :P
Provade lite kläder som jag och mamma beställt från H&M och det var nog här jag märkte att huden var lite känslig...
Åkte en snabb runda till Väla för att jaga efter skor men hittade två klänningar.... Ja den ena har jag faktiskt letat efter länge och den andra var stilren som kommer att funka både sommar och vinter :) Hoppas Filip inte läser de här... Har lovat att ha en sparsam månad... Men han kommer tycka att jag är så fin i mina klänningar att det var värt de! Eller hur hjärtat? ;)
Stack ner på gymmet och körde så jag höll på att kräkas. När jag bytte om var huden ganska så röd och öm....
När jag kom hem slängde jag in en bit lammkött i ugnen och gjorde en svamprisotto medans jag sprang mellan TV:n och spisen. VIlle ju inte missa Anna Skipper och samtidigt gjorde jag nog av med en eller två kallorier ;)
Nu ska jag doppa hela mig i After Sun och hoppas att det dämpar brännandet en aning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback