TGIF!

Åhh va jag blev sugen på TGI Fridays nu...
Idag blev planerna inte riktigt som det var tänkt. Skulle vara ledig och tvätta och ligga ute på gården med en bok.
Men så ringde telefonen igår och jag ska rycka in idag mellan halv tolv och halv sex :)
Egentligen skulle jag sovit hos Filip natten till idag men så blev det inte för hans jobb hade ringt in honom så han skulle börja tidigt. Inte mkt som blivit som det var tänkt :P
Innan jobb ska jag försöka hinna in till ortopeden och lämna in mina gjutformar till inlägg.
Det står även frukost på schemat och även en liten lättare lunch.
När jag slutar ska jag hem och byta om och sen sätta mig i bilen ut till Filip där vi ska grilla :)
Yeii vilken underbar fredag jag kommer ha! :D

Kommentarer
Postat av: S!

ha en mysmysmys fredag!



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback