Underbar måndag!

Idag har det varit alldeles underbart :)

Vaknade halv nio i Lerberget och tog en dusch för att sedan plattånga håret. Hoppade in i bilen och åkte till City Gross och handlade lite. Postade sen några brev och kom på att jag hade glömt handla ett par saker. In på ICA Kvantum i Höganäs.
När jag kom hem var Filip uppe och hoppade och var hungrig. På med grillen och grillade karré med tzatziki, stekt potatis och en god grönsallad.
Filip kollade på South Park och fixade vid datorn medans jag sen "råkade" slumra till lite i soffan ;)
Sen blev vi båda rastlösa och var tvugna att hitta på nånting. Så vi satte oss i min bil, fällde ner taket och backade ut från uppfarten.
Efter lite sporadiskt körande hamnade vi i Mölle. Kryssade runt lite bland gatorna och njöt av solen, dem fina husen och den underbara utsikten.
Körde vidare mot Jonstorp och stannade och åt en glass på vägen.
När vi sen kom hem kom Markus och Mathias och det blev krocket på baksidan. Som jag inte spelat sen jag var typ fem. Som jag tydligen sög på... Som jag tydligen inte har något tålamod för...
När spelandet var över åkte jag hem till mamma och pappa. Farmor och farfar kom också och sen blev det dem efterlängtade svenska nypotatisarna! I Love It!!!
Åkte in till stan och packade ner träningskläderna och åkte vidare ner till gymmet.
Kämpade, svettades och tog i och det var rätt skönt att det var så väldigt få där :)
Kom hem och däckade i soffan tillsammans med en macka med västerbottenost och en skål med jordgubbar och mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback