Baby steps

Små små steg mot att bli färdigt. Vi fick upp lampa ovanför soffbordet och gardinerna är uppe även om dem måste läggas upp typ 1 ½ dm. Har ju inte riktigt samma takhöjd här som i min lägenhet i stan hade :P
Ska in till stan nu på förmiddagen och lämna in mina knivar på slipning. Mamma ringde och frågade om jag kunde köra in hennes glömda glasögon som ligger i Svedberga så det ska också göras.
Sen är det flowerteam för att köpa blomjord. Köpte stora fina örter på MAXI för nån dag sen och sen ska dem planteras i våra snygga krukor vi köpte igår. Eller nej jag säger snarare fyndade ist för handlade :)

När jag varit där kanske det blir IKEA beroende på vad klockan visar. Sen är det systembolaget och så ska jag handla med mig en bit torsk till kvällsmaten.

Giving & Living Gummikrukor 3 delar set

När jag sen är hemma ska det storstädas här. Har ju pysslat så mkt och sprungit ut och in så jag har inte städat här ordentligt sen vi flyttade in. Men nu när det börjar arta sig är det dax för att rasta dammsugaren :)

Ikväll är det vindrickarkväll med Siri! Hoppas att solen tittar fram så vi kan sitta på uteplatsen och mysa! :)
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback