Boston Celtic och varmdusch

Kom hem efter en dag på Falles. Trivs riktigt bra där nu :) Riktigt bra tjejer idag. Visst där är ju problematik och saker som kan irritera en där med men jag har ändå varit glad varje dag och mått bra hela tiden. Så var det ju inte alltid på Papi. Ibland kunde man må skit och inte orka med nånting.
På vägen hem från Fahlmans köpte jag en burgare på O'Learys. Gött när man inte orkar ställa sig och laga mat när man kommer hem. Speciellt inte när man måste lägga sig tidigt, ska ju upp halv sex imorron.
Åt min burgare och njöt av varje tugga. Sen kollade jag ju på Halv åtta hos mig och det har jag ju redan beskrivit hur det var...
Hoppade in i duschen (som fått en ny duschslang) och unnade mig både en lång varm dusch och två inpackningar. Körde en från loreal som är för slingat hår och en proteinkur från redken.
Sen har jag sorterat bland mina kläder och det blev faktiskt en del i "slänga"-högen.

Var förresten hos ortopeden idag och fick inlägg till skorna. Dem har ju hela tiden tjatat om att det är dem som ska göra mig frisk. Nu fick jag reda på att jag ska börja använda dem en timme om dagen och sen öka stegvis för att jag inte ska få ont i fötterna... Så om tre veckor kan jag använda dem konstant typ.

 Nej nu ska jag torka mitt hår och sen lägga mig och sova.


Ps. Idag firar jag och mitt hjärta nio månader :) ... På vars ett håll :(

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som du haft en bra dag. Den där burgaren från Olearys låter väldigt gott. Tack :)

Postat av: Anonym

mmm boston celtic=)

2009-02-06 @ 09:53:16
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback