Mest fredag men också ett stänk av lördag

Igår gick man upp i gryningen och stack iväg till jobb. Jobbade från åtta till halv tre och då fixade jag först lite ärenden så som att köpa en ny glödlampa till kökslampan som hade lagt av på morgonen. Inga roliga utgifter men nödvändiga. Den där glödlampan gick ändå på en 85 kr som jag skulle kunnat köpt något annat fint för :P
Gick bort till Lagerhaus och Vila men hittade inget av intresse.
Hoppade in i bilen och körde till Nautilus där jag tränade, hör och häpna. Bokade till och med in en genomgång med en av tränarna för att kunna få ihop ett bra och fungerande program till mig. NU jävlar ska vi ta itu med det här! Trotts foten!
In på Oj! där jag pantade och köpte en ny ramlösaback, lite skinka, färsk ananas och smått och gott...
Kom hem och hoppade direkt in i duschen, städade lite och sen blåsa och plattånga håret. Filip kom klockan sex och var hungrig som ett djur. Började också känna lite hunger i magen så ist för att ställa oss och laga mysmiddag i 2 timmar blev det myspizza :)
Nån gång får man ju unna sig, speciellt när man varit o tränat :P
Sen kom Johan och Marcus på kvällen och vi körde singing bee. Massa skratt och en del öl till dem. Orkade själv inte dricka men tror att det kommer bli ändring på det ikväll :P Då är det rematch i Lerberget med samma gäng. Ska bli skoj. Ska bara jobba lite först :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

dukktig som kommit igång med träningen=)) nu när min förkylning e väck ska jag starta igen!



puss gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback