Mitt nya liv! :)

Ja idag blev det en liten smygstart. Hade introduktion med Johan som gav mig ett blandat bra program. Tror jag kommer trivas bra med det faktiskt :)
Han var en riktig slavdrivare dock och tjatade om att jag skulle göra alla övningarna låååångsamt. Jag tycker jag brukar göra det sakta men det här var ju nästan löjligt... Sen blev det rodd till uppvärmningen och det var ju faktiskt rätt skoj. Trodde jag aldrig att jag skulle tycka :)
Dock har jag tydligen fruktansvärt svaga magmuskler och kommer att få träna en del hemma också. Så nu ska jag köpa mig en sånn där ful pilatesboll...
Nästa vecka är det uppföljning. Får se vad han säger. Har jag skött mig eller inte tro?
Imorgon ska jag träna sen blir det eventuellt tors och definitivt fredag.

Kan detta vara en start? Ja jag tror faktiskt det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback