Morgonpigg

Ja i natt har jag faktiskt sovit väldigt bra tror jag. Känns så...
Vet inte om det har med att Filip sov här eller om det beror på den nya kudden.
Idag står det iaf jobb på schemat. Innan dess ska jag försöka hinna byta strumpor på Twilfit. råkade visst komma hem med storlek 39-41....
Efter jobb ska jag hem och jag och Filip ska käka bbqribs med hemgjord coleslaw, bbqsås, en fräsch sallad och klyftpotatis.
Så mysigt att planera och laga mat när Filip är här för det är ju betydligt roligare att laga mat till två. Även om man vant sig vid att laga mat till en person.
Beställde lite gott och blandat igår. Lite böcker bland annat snabba cash och en shopaholic säger ja, sen blev det ett par skor, några armband och en Obama T-shirt från Nelly.
Och sen tog jag tag i det där med armbanden från Angela Gotborn och beställde två från hennes hemsida. Ingen frakt där by the way. Och sånt tycker vi internetshoppare om :)

Något annat jag unnade mig igår var att boka lite tider hos Catflash. Aldrig gått dit innan men den 28:e ska jag ju på 30-års fest och då ska man vara brun (spraytan), ha långa svepande ögonfransar (ögonfransförlängning) och vara fin i håret (styling) så det fick bli tre tider där. Raporterar om hur det har gått sen. Spraytan (250 kr) är smidigt för då får man fin färg direkt utan att behöva sola solarium 20 ggr. Testade det till balen men var då på Electa och det blev riktigt fint.
Sen ögonfransförlängningen (400 kr) var lite av en inpulsgrej men det skulle vara skönt att slippa måla på mascara ett tag fram över och skönt att få lite längre fransar än vad jag har. Vi får se hur det blir helt enkelt :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, äta frukost och sen iväg och jobba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att bli lite extra fin :)



Postat av: Carina

Jaha.. går det så snabbt?T rodde man fick gå dit 3-4 gånger innan det skulle synas.. Hur länge håller det?

2009-02-17 @ 18:31:57
URL: http://carinan.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dina blogginlägg!:(

2009-02-19 @ 18:41:55
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback