She was spendig money like it was going out of fashion

Ja igår var jag en big spender. Både frivilligt och ofrivilligt.
När jag hade slutat klockan fem gick jag på jakt efter myskläder och långärmad pyamas.
Gick först bort till banken för att få ett nytt kort. Mitt kort började typ strula och bli slitet efter en månad... Så nu är det fixat och de känns skönt och veta att mitt kort inte kommer strula när jag t.ex. ska betala parkeringsavgift och tanka.

Gick in på H&M där jag hittade en ny svart väska! Äntligen! Som jag har letat. Dragkedjan har ju gått itu på min gamla så nu bär jag runt på min tunga chloeväska som väger 60 kg... Typ...
Så nu har jag en fin väska som kostade 179 kr!!! :D
Sen hittade jag en fin vit bomullspyamas. Jag har länge saknat något långärmat att sova i nu när det är kallt. Men denna är sådär lagom tunn så man svettas inte ihjäl heller :)
In på Twilfit där det blev ett par supersöta vit-blå-randiga "pyamasiga" pyamasbyxor. Ja ni vet är det något som skriker pyamas är det ju blå-vit-randigt! :)

Hämtade papper på Papi och gick in på Mästerlivs och köpte champinjoner.
Gick bort till bilen där det satt en lapp... suck...
När jag kom hem blev det en stor laddning med köttfärssås. Bra att ha på lut i frysen...
Kände att jag behövde något att pigga upp mig med så det fick bli en beställning på Asos. Dem har ju sjukt billig frakt fram till den 12:e, 12 kr är lagom i frakt ;)
Jag och Carina hade snackat om att beställa tillsammans men iom den billiga fraktkostnaden behöver man ju inte riktigt kombinera. Det är ju ända anledningen till att beställa tillsammans, för att slippa hälften av frakten.
 Det blev en massa godbitar:
Kommer kanske bilder ikväll på vad som åkte ner i min shopping bag!

Kommentarer
Postat av: Dessi

ja, ska du handla mer hårprodukter så har du en här som vill vara med och dela frakt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback