Träningsvärk

Gahh vilken träningsvärk jag har i axlar och bröst! Men vi ska nog bita ihop och träna lite idag också. Denna dagen ska jag dock ha vattenflaska med mig... När jag gått på sånna här genomgångar på F&S och Aktiverum har dem visat hur man tränar på maksinerna så man verkligen gör rätt och så har man kanske gjort två repetitioner på varje maskin för att känna efter bara. Sen har det inte varit mer med det. Igår var det ju ist att jag verkligen gjorde hela programmet och svettades. Man tar ju i på ett annat sätt när man har tränaren framför sig som plågar en :P

Nej nu ska jag strax in i duschen, sen ska jag plocka undan disken från igår och komma fram till om jag ska träna efter eller före min och mammas tur på stan... Lutar åt efter... Sen ikväll kommer älsklingen och vi ska till Oasen och äta fondue :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback