Slut på helgen!

Vänder mig om när jag står i köket och meckar och Filip står framför mig på ett knä med ett lite smått panikartat ansiktsuttryck för att visa att han läst min blogg. Haha som han kan få mig och skratta. Lugnade honom med att det inte kommer vara aktuellt på ett par år.
Sen blev det pasta med fläskfilé och dragonsås och det gick ner i bådas magar. Hade vi inte varit så trötta och även lite lata hade det också blivit en daimglass från Walles men ingen av oss orkade gå över...
Kollade på TV och myste en massa. Har verkligen haft en superbra helg tillsammans med både lite familj och vänner.

Nej nu ska jag torka håret och sen är det frukost och jobb som gäller!

By the way har jag en glädjande nyhet till både
Carina och till mitt hjärta Aftonbladet skvallrar om att Forever21 (Carinas favorit) och Abercrombie & Fitch (Älsklingens favorit) letar lokaler i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår inte hur det kan vara positivt att A&F letar lokaler i Sverige, då kommer ju varannan dåre att springa runt med det märket..nej, köpenhamn kommer de till, men inte närmre...

2009-02-09 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback