Alla dessa röda dagar

Så så var det "söndag" igen. Alla dem som jobbar hoppar av lycka och vi andra rycker på axlarna och blir lite småsura för att affärerna har stängt. Eller nått...
Ja det har ju vatt en massa röda dagar nu. Men ja nu dröjer det ett tag tills nästa gång.
Imorron ska man provjobba som sagt och på torsdag får man äntligen ny färg i håret. Har ju inte varit där sen juni eller nått.... På kvällen ska jag visa upp min nya fina färg på Club Akut med Löfvall :)
På fredag ska jag umgås med John vilket vi inte gjort på ungefär lika länge.

På måndag är det dax för ansiktsbehandling. Fick presentkort på Electa i julklapp förra året av Papi och har inte tagit itu med det förrän nu. Så klockan nio ska jag dit och går där ifrån helt rödprickig och flammig antar jag... Charmigt...
Onsdag är det månadens massage följt av Make up rådgivning på Body shop dagen efter. Samma sak där att jag fick ett presentkort på det när jag blev medlem. Presentkortet varade i 3 månader eller nått och går ut den 17:e. Så även där ute i sista minuten.
På fredag har jag äntligen fått tid hos ortopeden och ska dit och gjuta inlägg till mina stackars fossingar.

Så ser schemat ut framöver :) Plus att Filip har frivecka nästa vecka. Inte mkt han hunnit jobba förräns det är dax att vara ledig igen... Ja det stör inte mig kan jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback