Ja hur gick det egentligen med provjobbet?

Det gick alldeles strålande :)
Jag kände mig hemma rätt snabbt och kände att jag hade kontroll och koll. Skööönt.
Kom dit halv tolv och satt ner och pratade lite med Kajsa som är personalchef.
Gick rundturen och kollade alla möjliga skrymslen och vrår.
Sen var det bara att börja. Jobbade tillsammans med en tjej som heter Saga som visade mig vad man ansvarar för om man är i disken. Stor skillnad från när man var på Papi för här kommer man ut mkt mer bland gästerna och dem andra anställda. På Papi var det lätt att fastna i disken och stå där hela dagen. Då blev man rätt trött på det. Men står man på diskschemat här så är man överallt.
När halva dagen hade gått frågade Kajsa hur jag hade trivts och sa att det hade gått väldigt bra och att jag var välkommen igen på fredag :)
Yeeeiii!!!

Så var var det jag provjobbade egentligen? Fahlmans!!! :D
Hos lilla
Carina ;) Tack för tipset vännen!


Kommentarer
Postat av: Carina

yay! Kajsa frågade mig hur jag tyckte det hade gått. Sa b.la att du visade stort intresse för köket och våra menyer mm. =)



Bli inte ledsen om jag skäller på er i disken, jag är lite småbossig av mig. Men du får skilja på söta-privata-carina och "mini-hitler" som de kallar mig på jobb. :D

Postat av: Carina

Gah vad hände med min kommentar !!

2009-01-07 @ 21:12:08
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback