Let's make some money

Så då ska man jobba idag igen. Känns skönt att vara igång igen. Men ja ska man vara arbetslös nån gång så är det under jul och nyår ;) Om man nu får välja liksom...
Det bästa är nog ändå att jag fått tillbaka aptiten. När jag jobbade som kock var jag aldrig hungrig och fick tvinga i mig mat. Nu är jag sugen och hungrig och det är sköna känslor :)
Dessutom slutar man inte senare än halv sju! :D Det finns alltid tid till att laga middag på kvällen och det handlar inte bara om att landa i sängen det första man gör när man kommer hem.
Visst trivdes jag att jobba som kock men det är skönt med en paus.
Nu har man grundat med en hallon-banan-havtorn-passions-smoothie och två toast. En stadig frulle :) Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en braaa dag gumman



puss o kram löööfvall

2009-01-19 @ 10:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback