Morgonbloggish

Morgonpigg idag. Blev inte mkt sömn i natt inte. Somnade vid halv två men kunde ändå inte sova längre än till halv åtta. Eller ja jag hade nog kunnat somna om om jag ansträngde mig men iom att jag vaknade och var rätt pigg och egentligen skulle upp åtta så orkade jag inte somna om. Troligtvis med vetskapen om att när man då vaknade klockan åtta skulle man vara trött som ett djur och inte orka röra sig ur fläcken.
Ja jag har ju då tvättid så det är därför jag går upp vid den här tiden. Det är inte för att det är så ljust och inbjudande ute......
Nä snart får det faktiskt bli lite vår så man kommer igång på nytt. Det här deprimerande gråa tar all ens kraft. Man orkar ju inte med nånting nu för tiden.

Vad händer i veckan då? Jo den ser ut som följer:

Idag jobb och sen eventuellt mysa med Filip ikväll.
Tisdag jobb.
Onsdag jobb och sen hem till Filip.
Torsdag är jag ledig men det ska städas och förberedas inför lördag.
Fredag är jag också ledig men ska troligen iväg och kolla badrum med mamma och pappa om jag inte gör det på torsdagen. Plus att det ska fixas inför morgondagen.
Lördag är det jobb och middag på kvällen. Tjejerna kommer hit och det ska ätas och drickas en massa gott och sen ut och dansa av oss lite också. Slutar jobba 17.00 och dem kommer 19.00 så här krävs planering...
Söndag ska jag bara ta det lugnt och kanske umgås med Filip....

Ja det var den veckan då. Massa planerat så den kommer väll flyga iväg som alltid. Och snart är det alla hjärtans dag! Filip jobbar natt så vi får ha vår dag en annan dag men som den hoplösa romantikern jag är ska jag nog komma på något :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss påå dig o hoppas du haft en bra dag... :D

Postat av: Peter

Hahaha eller hur! Det är dags för världen att få veta hur den donnan är:D Ju mer jag skriver om henne desto snällare måste hon bli?

2009-01-27 @ 07:31:42
URL: http://hogtitak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback