Tacomys

Igår gick man upp tidigt. Ja sju är tidigt för mig numera... Fixade håret och en smoothie med ananas, mango och passionsfrukt och några skinkmackor till det. Inte alls fel.
Tänkte gå ner till stan med foten hade inte riktigt vaknat till liv än. Det är alltid värst på morgonen innan jag kommit igång.
Så det fick bli en taxi...
Kom ner till Electa där jag blev nerbäddad igen. Sjukt mysigt att ligga där nerbäddad bland duntäcken och handdukar. Så borde man göra hemma också nån gång. Ja sen när hon skulle klämma pormaskar och noppa ögonbrynen försvann allt det sköna iofs. Jag är så sjukt känslig och tårarna kommer direkt.
Sen var det massa mysig massage och sånt så då var det skönt igen :)

Osminkad och smått rödflammig gick jag till Papi och lånade en spegel. Kollade in lunchen och snackade lite skit med Danne och Johan. Fick en bamsekram av Pierre när han kom och retade honom lite för sina chewbaccastövlar.
Traskade bort till Falles och började jobba. Allt gick bra och man lär sig hela tiden nya saker och hur man ska lägga upp det på bästa vis.
När det var dax att sluta fick jag som vanligt med mig mer bakverk och grejer än jag kunde bära... typ... Jag ska dock passa mig för kakorna. Tänker inte gå upp ett hekto av det här jobbet :P

När jag kom hem var Filip redan här. Han hade handlat med sig öl till sig och en flaska rött till mig. Eller ja han drack också ett glas rött :P
Lagade tacos och hade riktigt mysigt. Skönt att veta att det kan komma fler sådana mysiga middagar nu när jag inte jobbar till längre än halv sju :)
Kollade på Smokin' Aces och drack mer vin/öl. Bra film men räääätt så blodig minst sagt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm tacos e fint det :) kram gumman!!/sandran

2009-01-13 @ 15:12:18
Postat av: Dessi

oj så lyxigt med massa bakverk och kakor! jag försöker hålla igen, men visst är det gott! ses imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback