Underbara Emma

Så nu är man blond och snygg igen :) Blev 2 cm kortare också. Det var ju milt sagt gaaaanska slitet. Så nu är känns allting mkt roligare igen :)

Har städat undan lite mer här nu sen jag kom hem. Blev inte så mkt gjort i förmiddags som jag hade hoppats på :/ Fick lämnat koftan förresten. Och Strapatz hade ingenting. Gina hade fått in en massa vårkläder och det såg ut som någon kräkt ut en massa pastellfärg överallt. Usch för pasteller...

Hittade förresten en alldeles underbar festlokal när jag letade lite åt Carina. Denna lokalen ska jag definitivt ha min bröllopsfest i när det är dax för det. De var verkligen allt jag drömt om. Men berätta inte det för Filip han kommer få en hjärtatack :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, vad e detta för lokal eva? :D

2009-01-09 @ 10:39:30
Postat av: Anonym

oj, skrev inget namn//Sandra

2009-01-09 @ 10:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback