Full rulle

Ja jag har så mkt för mig just nu och så lite lust att blogga. Allt annat är så mkt roligare :)
Har umgåtts en del med Filip i helgen vilket varit underbart mysigt. Längtar tills jag ser honom varje dag. Vi kommer visserligen gå förbi varandra en del när han jobbar natt men jag vet var jag har honom om jag vill gosa ner mig lite längre i sängen :)
* Fredag: Midsommar tillbringades i Lerberget. Filip skulle jobba på morgonen dagen efter så därför blev det en mysig middag för två.
* Lördags: var jag hos mamma och papap och fixade i trädgården. Ska bli så skönt att ha dem närmre och se dem oftare :)
* Söndag: Jobbade igår och stack sen hem till Filip och grillade.
* Måndag: Idag ska jag först städa och fixa här, handla, tvätta bilen och sen ska jag till Joachim och hjälpa honom lite :)
* Tisdag: Imorron är det massage och sen ska vi ha möte på jobbet.
* Onsdag: Jobba 09.00-15.00
* Torsdag: Jobba 11.00-19.00
* Fredag: Jobba 14.00 - 19.00
* Lördag: Min födelsedag! Yeei! Middag i hos mamma och pappa med Filip, Mats och Vonne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback