Konstiga drömmar

Har haft riktigt sjuka drömmar i natt.
En dröm handlade om att mina föräldrar hade enorma problem av mullvadar i trädgården. Ni vet deras jordhögar kan förstöra vilken trädgård som helst. Blev inte bättre när dessa mullvadar skapade jordhögar som var upp till fem meter höga... Dem lyckades dessutom på något vis trycka upp en nergrävd enorm vattentank som var minst 15 meter hög... Ja det är lite svårt att förklara och ännu konstigare att förstå.

Sen drömde jag om att jag jobbade som modell och skulle plåtas i en bassäng tillsammans med späckhuggare. Inte den söta snälla rädda willy varrianten utan den där creepy farliga som käkar sälar till middag.
Där låg jag på en uppblåsbar madrass och flöt runder samtidigt som dem försökte knuffa ner mig och äta upp mig.

Tema konstiga djur i nattens drömmar...



Kommentarer
Postat av: S!!!

hahaha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback