Intensivt!!

Ja i lördags var det inte mkt tid över till att andas... Efter jobb rusade jag hem, duschade håret, plattångade det och sen var det på med kläder och smink. Slängde i mig en skål med flingor och drack en Xcider jasmine & peach.
Sen kom Löfvall och sen Filip, Mathias, Martin och hans tjej.
Vi stack direkt bort till Johan där det var vin/öl/vatten (för Löfvall) och lite tilltugg och en massa prat. Filip improviserade lekar och vi kollade sen på fotbollen.
Riktigt roligt och avslappnat. Ett riktigt skönt gäng att umgås med där alla känner sig välkommna :)
Stack hem halv två, vred fram klockan till halv tre och slängde ihop lite chili con carne till min hungriga pojkvän.
Somnade vid tre.

Upp klockan sju. Helvete vad trött och bakis man kunde vara då...
Stack till jobb och började jobba tidigare bara för att jag visste att allt skulle ta tio gånger så lång tid.
Saga hade missat att ställa om klockan så hon blev lite sen. Starten på dagen hade ju varit underbar....
Sen gick dagen sisådär och klockan tre kom det 16 pers som skulle ha kalas och äta tårta. Vi stänger ju 16.30 på söndagar och tyckte själva att det borde bli lite stressigt att fika på 1 ½ timme.
Sen när dem väl bad om tårtorna och hade samlat sig var klockan 15.40 och mkt rikitgt visste dem inte att vi stängde då utan trodde att vi stängde 17.00...
Kom en massa människor och vi fick hålla öppet till 17.00 ist. Jag som egentligen bara skulle jobbat mellan 13.00 och 16.00.... Varför tog jag på mig att jobba hela dagen ist? :P
Hem och däckade i soffan.

Idag började jag 09.00 och har haft en massa att göra idag. Fick reda på att jag får jobba 07.00 till 15.00 imorron ist för 09.30-15.00.... Gött med timmar men känns verkligen som att jag inte har vilat två sekunder dem senaste dagarna :P
Efter jobb idag så gick jag lite ärenden och stack sen och tränade.
Hem och slängde ihop lite käk och har inte gjort mkt mer än det....
Så imorron är det jobb som gäller sen träna, handla och laga lite mat.

Så ni vet var jag håller hus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback