Veckoslut

Den här veckan har varit fullspäckad känns det som. Har varit duktig med träningen och jobbat typ 95% mer än förra veckan.
Det har varit riktigt bra och man känner sig piggare :)
Ögonfransarna har blivit lagade, en kort lunch med Tilde, sovit över hos Filip, ja en massa massa saker.
Lamaro har varit här två gånger och lagat min dusch. Första gången provisoriskt och idag fick jag en helt ny duschslang, ett nytt duschmunstycke OCH ett nytt stativ! :D Go Lamaro!

Imorgon ska jag vara duktig och  både städa lite och även handla. Har jag tid ska jag träna annars får det stå på lördagsschemat :)
På kvällen ska jag till Marlene och fira henne. Sen blir det utgång med drinka och dans :) Yeeeii!
Söndagen kommer spenderas med tvätt, träning och Filip. Funderar på att bjuda hit mamma och pappa på en god middag också :)

Nästa vecka jobbar jag mån 9-17 och ons 7-13. Sen bär det av! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra fredagkväll :D PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback