Snart är det fredagsmys!

Snart ska jag iväg och byta en styck vindruta på bilen. Fick ett stenskott för ett par månader. Det störde inte då för det var längst ner i kanten. Nu har sprickan stuckit iväg och är rakt upp över hela bilen.... så nu är det dax att ta itu med det :P

När bilen är inlämnad kommer mamma och hämtar mig och då ska jag ut och tvätta fönster hos dem.
Runt fyra ska jag träna med Löfvall följt av ett ABS-pass. Inte gått på ett sånt innan men nån gång ska ju vara den första :) Gillar ju egentligen inte att träna i grupp men det här ska tydligen vara okej.

Mkt tankar runt flytten nu såklart. Mkt som ska ordnas och det kommer bli häktiskt när det sen är dax. Bud på att packa ner allt "onödigt" så fort som möjligt. Sånt som man vet att man inte kommer sakna under den kommande tiden. Som julpynt till exempel :P


Kommentarer
Postat av: Carina

Eva, jobbar du aldrig mer? ser dig i princip aldrig.

Postat av: Carina

Eva, jobbar du aldrig mer? ser dig i princip aldrig.

2009-05-15 @ 08:50:10
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback