Onsdagsbestyr

Kom till jobb och fick en chock.
Det var en fotograf här i påskas och fotade... Vad jag inte visste var att han hade tagit kort på MIG... Och att jag nu var i ett uppslag (läs STOR bild) i Hotell och restaurangs facktidning :S
Han verkar inte känna till photoshop och jag vrider lite på halsen så det ser ut som att jag har dubbelhaka!! Ja ni kan faktiskt ta en titt
här om ni vill se...
Ja sen rusade tiden iväg som vanligt när man jobbar 7-13. Efter jobb åt jag lite lunch på Papi och gick sen ner med Emelie till Oz. Raffe som hade lovat att beställa passionsfruktspuré hade självklart glömt det... Fick rabarbepuré ist :P
Handlade lite på Mästerlivs och gick sen hem. Har slappat en del i soffan. Det tar på krafterna att gå upp fem :P
Nu på kvällen blev det lite bakande och sen en rödspätta med nypotatis till middag :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Äh så farlig var den inte. Tycker ni alla gjorde ett bra jobb, ler och grejor.. tur att han kom på en bra dag ;D Chefen är nöjd :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback