Vaknat på rätt sida :)

Gick upp nu för jag hade egentligen tänkt att jag skulle träna innan jobb. Skulle tagit ner mig dit exakt nu var det tänkt. Men jag planerar nog om lite idag.
Tar tränandet efter jobb ist. På gymmet har dem ju 4:an och då kan jag kolla på halv åtta hos mig när jag står på crosstrainern :)
Igår stod jag där i 45 minuter och kollade på Nyhetsmorgon. Johan tappade hakan när jag traskade in där kvart över sju :P
Nu på morgonen tänkte jag ist tvätta håret och kanske till och med baka något bröd eller nått.
Igår skrev jag "uppsägning av hyresavtal" och det ska också läggas på lådan :D

Åke var här och fixade med nätverket så nu (lagom tills man ska flytta) så har jag trådlöst nätverk, en skrivare jag kan skriva ut med trådlöst och nu funkar ljudet på youtube igen :)

Morgonens inlägg får avslutas med den här låten som jag länge skullat berätta för Löfvall att jag hittat ;)



Kommentarer
Postat av: S!!

ååh hallelulja!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback