Veckan som kommer

Bara en natt till med Molly (katten) och bara en vecka till i Mölle efter idag.
Nästa vecka blir det väldigt mkt praktik och en del fokus på träning.
Sen på onsdag e jag ledig och ska till Gastro och käka lunch med grand.
Ska bli kul att komma tillbaka till skolan och bli lite uppdaterad och få höra lite skvaller. Men jag trivs verkligen oerhört bra på Grand Hotell :)
Ikväll blir det jobb fram till tolv kanske och sen hem i dunet.
Imorgon e en fullspäckad söndag med öppethus hos farmor och farfar (farfar fyller 80 år), träning, städa lite här hemma, lämna Molly hos mamma o pappa, köpa någon blomma eller nått till farfar, ja en massa saker iaf.
Nu måste jag pysa! Ha en underbar helg allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Dessi

Men Eva visst gör det?! Jag älskar det öppna, inga gardiner för fönsterna, och det ljusa, moderna... In med lite retroprylar så är det vårt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback