Morgonbeteende

Gick upp 06.00. Duschade ur inpackningen jag sovit med under natten. På med deo och parfym direkt efter. Behövde inte smörja in benen eftersom jag använde upp en halv body butter igår till hela kroppen... (upptäckte att jag hade 4 st och behöver sanera en hel del i badrumsskåpet).
Satte på en gryta vatten till äggen.
Fyllde ett litet glas med vaniljyoggi och toppade med hallon. Sitter här nu och mumsar på det så länge medans vattnet börjar koka. Funderar på om man skulle ta en knäckebrödmacka med västerbottenost också.
Och vad sjutton ska jag ha på mig?
Och när blev det så förbaskat mörkt på morgonen? Det var ju inte länge sen solen sken vid den här tiden...
Behöver jag tanka innan jag ska till skolan?
E där några helvetes vägarbeten på väg till Båstad som jag behöver känna till?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jätte fin header :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback