Spakväll efter spadag

Fick verkligen mersmak igår efter ansiktsbehandlingen och massagen. Så igår när jag hade hämtat mitt paket så kunde jag knappt vänta med att testa allting.
Beställde ju som sagt en hel del och därför fick jag även en presentask från decléor som skulle stimulera alla sinnen, Där var en avslappningscd, te, doftljus, en parfym och en balm (hur översätter man det?) som skulle vara avkopplande och lugnande.
Så först var det hopp in i duschen för att få ur massageoljan i nacken. Sen en ordentlig rengöring med både creme, ansiktsvatten, ögoncreme och sen nattcreme. Tror min hud fick en chock och undrade vad som var på gång...
När håret hade torkat lite så tog jag i min nya Redken extreme inpackning och sprayade på lite Redken extreme cat som ger håret massa massa proteiner.
Smörjde in händerna med handinpackning (mina händer är som fnöske) och tog på mig bommulsvantar.
Sen tog jag den här spa relax balmet som jag fått och allting var fulländat :) Sov med inpackningen i håret och har precis duschat ur den. Man blir alltid lika glad när man torkat det och ser vilken enorm skillnad inpackningen faktiskt har gjort under natten.

Nej nu ska jag fixa till mig sen är det gastro från 10.00 - 00.00 idag. Yepp 14-timmars pass it is. Annat än Fahlmans eller vad säger du Carina ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback