Tusen känslor

Allting bubblar i kroppen just nu. Varför vet jag inte.
Jag är superkär och det är iofs väldigt förståligt varför :) Man har ju världens bästa sambo som överraskar en med favoritblommorna när man kommer hem till en tom lägenhet efter ett 14 timmars pass :)

Sen är jag oerhört sugen på att resa just nu. Mamma och pappa ska både till London och på någon form av solsemester. Pappa som hade övertygat både mig och Filip om att han inte skulle ge mamma något i present ("hon har ju allt och hon kan köpa det hon vill ha när hon vill ha det") överraskade oss alla med att ge henne en resa till London. Mamma och pappa är normalt inte dem som reser på storstadssemester för när pappa väl är ledig (typ en vecka om året) vill dem till sol och bad och avkoppling. Så London var lite otippat :)
Ja då hör man ju iaf en massa snack där om resor.
Sen försökte Filips kompis övertala oss att hänga med till Berlin nästa helg och festa. Hade det inte varit för studierna så hade man ju inte varit sen med att hänga på.
Grabbarna ska dessutom till fjällen i jan/feb verkar det som. Utan oss damer så då är man gräsänka då då :P
Att jag dessutom blivit galet sugen på att åka till Island kan jag inte riktigt förklara... Kanske deras ekonomiska läge passar min studentbudget just nu?

Var på gastro igår och oj oj va man trivs! Helt underbart roligt! :)
Jag är helt galet inspirerad just nu och nästa vecka får det nog bli en eller två trerätters här hemma.

Ja annars.... Trivs superbra här i Viken. Känns helt rätt för mig just nu och Filip känner likadant.
Julen närmar sig mentalt i mitt huvud och jag funderar lite på hur årets pepparkakshus ska se ut...
Bara så alla vet så kan man i år förbeställa Blossas årgångsglögg om man så önskar och det har så klart jag gjort. Blossa clementin låter juligt och gott :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm vad härligt att du är så pirrig o glad :) stor kram o puss fina vän!/SandraL :D

2009-09-12 @ 15:45:48
Postat av: Dessi

Jag är på Island! O Blossas glögg låter TOPPEN! :)

Postat av: Dessi

Hmm, det lät som att jag är PÅ Island, men jag menade att jag också vill dit ;)

2009-09-28 @ 18:15:26
URL: http://desireeochvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback