Underbar dag med världens underbaraste!

Idag har vi haft en Eva-Filip-dag. Först frukost och sen iväg klockan tio till IKEA. Satte nytt hastighetsrekord där inne och efter att ha nappat åt oss en låda, skoskåp och fått ett papper på en bokad billy så drog vi vidare till Jysk. Köpte lameller och persienner och drog in till stan.
Där fick hämtade jag ut mina omklackade pumps och Filip shoppade loss på Åhléns.
En påse tomater, lite svamp och en flaska ketchup på Mästerlivs sen var det minsann in i bilen igen :) Hämta bokhyllan på Berga och sen var vi minsann hemma igen.
Dock var ju dagen långt ifrån över... Jag gav mig på förrådet och slängde ut allt utanför och sorterade frenetiskt och nogrannt. Under tiden fick Filip ansvara för lamellerna och det gick minsann riktigt bra :)

H&M och Jimmy Choo ska ju sammarbeta och jag kan inte göra annat än hoppa av förtjusning! Dessa skorna gör mig nästan lite smått upphetsad! Även om jag svurit hela dagen över hur många skor jag har så kan jag nog ge plats till dem här också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback