Arg? Jag? Nej faktiskt inte ett dugg.

Igår körde jag den nya menyn på Grand. I och med denna förbaskade konstrunda så var det ju mängder med människor ute och snurrade runder. Dessa var dessutom hungriga och vi hade rääätt ordentligt att göra på lunchen... Lär dessutom bli två resor värre idag tror jag...

Sen kom jag ju hem till den oplanerad förfest med 14 av Filips lagkompisar. Inget som rör mig överhuvudtaget. Vi bor båda här och han ska självklart få ha fest om han vill. Det som störde mig dock var att dessa människor jag aldrig har träffat förut hela tiden gapade om hur arg jag måste vara nu. Nej?
Och när jag sa att jag inte kunde bry mig mindre fick man höra "oooohhh she is pissed!!". Nej?
Så trött på att 1. alla dömmer en direkt och 2. att när det handlar om den här flickvänrollen så ska tydligen alla tjejer vara likadana. Sen när Filip inte var sugen på att hänga med ut så målade dem ju upp en som det svarta fåret... Nej det är inte jag som tvingar honom att stanna hemma. Nej jag bryr mig inte om han sticker ut men jag känner honom bättre än er och vet att han kommer att sitta i en taxi hem efter max en timme när ni kommit in dit...
Suck. Inte arg men jag blev en aning frustrerad på dem däremot..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback