Återuppvaknande

Nu börjar våren göra sig mer och mer påmind och det känns galet härligt. Visst har man som vanligt massor att göra men det känns så mycket lättare när solen skiner och det är så mycket ljusare.

Igår var vi (jag & Löfvall) på inredningsparty hos Dessi. Blir fortfarande lika galet sugen på husköp när jag kommer hem till dem... Så skönt med alla ytor och alla möjligheter. För att inte tala om alla projekt :P
Hittade en del fina saker som jag funderat på till mitt vardagsrum. Lite nya ljuslyktor och lite sånt smått och gott.
Kom fram till att det nog får bli ett party här hemma sen.

Sen har jag ju blivit sugen på att börja fixa med trädgården också så smått. Filip har ju lovat att vara min händiga man och sätta upp staket och sen ska det planteras lite :)
Idag ska vi iväg till MAXI och köpa oss en ny grill. Den som vi har nu är en kompis "bärbara" grill som han helt enkelt inte orkade ta med hem. Så den är egentligen inte så optimal och framför allt så är den pytteliten...

Har ju praktik i Mölle nu igen och jag trivs precis lika bra som sist. Snart ska det dessutom finnas ett kök till på bottenplan så vi slipper springa upp med alla grejer från köket i källaren. Kommer underlätta avsevärt.
Har dessutom fått helt hundra klart att det blir jobb där i sommar och som det ser ut nu har jag garanterat jobb fram till september. Sen får man se vad som händer då.

Annars är allt som vanligt. Tokkär och glad :)


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Så härligt vännen! Kul att du gillade så mycket :) Och vem vet, det blir kanske ett husköp snart? Haha! Fast ni bor så himla fint ändå... :) Puss o kram, och tack för igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback